Sunday, April 19, 2009

smbung yg smalam,,


adehh..
xlarat den nk type..
smlm lpas mkn tu aku ngan mak aku pn nek kete trs g sogo..
die nk cari kain baju die..
so bwk la g jln tar..
aku ske teman mak aku g shoping..
sbb ble ag ak nk spend mase dgn die kan..
haha..

pastu die soh aku bli baju..
die kate baju tshrt aku sume buruk2..
perit tol tuduhan tu..
aku maleh nk mengabehkan duit die..
tp die pakse beli,beli j la kat sogo..
huahua..
abeh la dkat 2-3 rat..
tula..nk sgt blikn tshrt kt aku..
pastu mak aku anto balik rah..

ptg smlm g ple training masum kat bangi..
NEK MOTO LAK TU!!
dala pg nye trauma pasal eksiden tu
aku gagahkan je
kene bwk zudi..
seb bek x ujan..
maen la tp xbes sgt sbb aku da penat bwk moto..

balik tu singgah mekdi...
nikmat sunggoh~~
haha..
FLAMING CHICKEN MCDELUXE~~
FEVRET AKU!!


smlm mu kalah..
berbatov r ni xskor penalti
haram sunggoh
anyway young squad tu mmg bagus!
high potential
bole beat arsenal young squad la..

http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6631011







No comments:

Post a Comment